sobota 18. januára 2014

Posledný bozk

Posledný bozk, nechcem viac,
opúšťaš ma teraz navždy,
na mňa s láskou nemysliac,
som pre teba ako každý,

výnimočná? už viac nikdy,
žena v dave,cudzia tvár,
posledný pohľad, posledný dotyk,
posledná možnosť urovnať svár,

posledné spojenie našich duší,
je jak posledný tanec našich tiel,
želania, sľuby, všetko sa ruší,
všetko je vystavené útokom striel,

sú presné nedajú viac šance,
všetko je skončené, bez nádeje
na duši na srdci,všade škrabance,
zvyšok lásky, kam sa podeje?

zmizne, upadne,alebo sa zruší?
nikdy, nie, nedá sa to
bolesťou ma skôr ohluší,
do srdca prenikne špinavé blato,

včera ešte láska, dnes je len prázdnota,
už nik mi vlasy nepoláska,
na duši samota, na tele chlad,
snáď ma budeš mať aspoň rád,

navždy budem tvoja,
aj keď ty nie môj,
rany sa časom zhoja,
no vždy ostane ten bôľ.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára