piatok 26. augusta 2016

Niekedy sa človek necíti šťastný, aj keď na to nemá najmenší dôvod. Má prácu, priateľov, rodinu, lásku...má všetko, pre čo by niekto iný aj umrel. No nemusí sa cítiť šťastne. Nenapĺňa ho to. Niekde sa totiž stala chyba. ALE KDE? To je tá otázka na, ktorú musí potom sám nájsť odpovede. Nik mu nepomôže. Len byť sám so sebou. Naučiť sa byť šťastný sám  nájsť si chvíľu pre seba. S nikým iným. Len premýšľať.

Mám prácu, mám dobrých priateľov aj keď sú niektorí ďaleko. Mám rodinu, ktorej na mne vážne záleží a mám lásku. No kde je chyba...Keď sa cítim osamelo. Kde je chyba keď nie som šťastná. Nie tak naozaj. Nie tak ako by som mala byť. Cítim to že mi niečo chýba. Niečo...   ...ale čo je to?

Nie som vyslovene smutná ani nešťastná či v dokonca v depresii. Ale skrátka viem, že niečo nie je správne. Som na vrchole všetkého čo som chcela dosiahnuť.
A predsa...



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára